Stárnu...

To byl takhle minulý pátek, teplo už od rána a hlášené i na odpoledne. Pekla jsem kuře, skvělý to nápad. Holt jednoduchý nenáročný oběd. A tak jsem dumala, zda být tak drzá a vecpat se kamarádce na zahradu a nebo se raději pařit doma nedrzá. Riskla jsem to. Kamarádce jsem napsala a ona hned souhlasila, že přijet můžeme.

Má nafukovací zahradní bazén, takovou tu "hrušku," ale na osvěžení vydry Meluzíny to bohatě stačí. A tentokrát jsem do vody vlezla i já!!! Až takový div se stal.

No a jak pak tak sedím na dece, s kamarádkou schneme, tak ona jakožto vyšší se mi dívá na hlavu a říká mi "hele, ty máš šedivé vlasy!" Mám mám. Dneska ráno jsem jich napočítala šest. Stříbrné vlasy, pěkně navrchu hlavy, aby pěkně zářily. Zbytek vlasového porostu jsem nezkoumala, takže určitě se někde ještě potvůrky skrývají. Stárnu. Tedy zraju!!! Tak. Nakonec, se třemi dítky mám na několik párů šedivých vlasů nárok. :)
Kadeřnice má dovolenou, počítám, že dřív jak v říjnu se k ní  nedostanu, takže ještě určitě několik stříbrňáků přibude. A třeba zešedivím celá, to pak budu při běhu vypadat super cool babča běhna, haha. :-)


Pozitivum na konec. Probrala jsem se fotkami za šest a půl měsíce a vybrala jich 758. Nádhera. Před chvíli pro ně BE se staršími dětmi šel. Možná jsem fakt stará, ale mě baví se dívat do alb a vzpomínat.

Komentáře