Horní Bradlo

Klacek mám na popohánění pěnové rybičky.

Každoroční akce TJ Sokol pro rodiče s dětmi, letos jsem se odvážila taky. Bylo to celkem fajn, i když s naším nejmladším fajn náročné. To dítě prostě přišlo od samotného Satana.

Z pátka na sobotu prozvracel noc. V 19h večeře, na kterou není zvyklý (kuře a mastné těstoviny). U nás doma leda tak chleba nebo jogurt.
Ze soboty na neděli se pozvracela Meluzína (opečené arašídové křupky prostě nejsou pro žaludek asi nejlepší).
V sobotu dopoledne se chodí lesem za pokladem a plní se cestou různé úkoly, odpoledne jsou na programu rybičky v potoce. Jako jeden z mála rodičů jsem rybku popoháněla a ještě bosá (bosá byla ještě Meluzína a asi dvě další děti).

V neděli dopoledne karneval. Nenávidím vymýšlení masek.


A pak doma v pondělí se podívám na facebook jedné matky, která měla na Bradle děti s tatínkem a zjistím, že ona a dvě další, se kterými jsem před časem chodívala na večeři, si skvěle užívaly bazénu a paření v noci. Ze svého kruhu mě vykoply už před rokem, nevím proč. Teda asi tuším, jsem prostě divná, si dovolím mít tři děti, nosit v šátku, používat látovky, nefintit se, nechodit na podpatku (občas jdu i bosa, ooo booože), nelíčit se apod. Prostě divná. Nepsala jsem to už?

Komentáře